" ...The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries. or the way she combs her hair.... The beauty of a woman must be seen in her eyes, becouse that is the doorway to her heart, the place where loves resides...."

Followers

Monday, June 7, 2010

My baby t

Malam ni, sedang aku sibuk menyusun kain baju dalam almari tu, aku tgk byk tul koleksi baby t n tshirt aku warna hitam. Tgk je lah gambar kat bawah ni. Nilah antaranya...


Fav jenama aku utk baby t mcm ni mestilah esprit. Selalunya aku beli kat butik Esprit Pudu. Sbb kat sini x sesak n x ramai org. So aku boleh pilih baju dgn tenang. Leh cuba baju lepas satu, satu. hehehe... Aku suka pakai jenama tu sbb kualiti kain dia yang sgt selesa dan tak panas juga corak yg simple. Paling penting harganya murah. Selalu aku beli mesti bawah RM30. Ok sangat aku rasa. Bagi aku biar murah asal cantik dan selesa. Hubby n kwn2 pun dh tahu dah. Klu gi mana2 n nk beli souvenir utk aku, cari je tshirt mcm ni. Mmg suka sgt lah aku. N bila aku suka, alamatlah asyik tshirt tu je lah yg aku sarung kt badan aku ni.

 
Dan ini lah gaya aku. Dari dulu smp skrg. Black baby t n jeans. Simple dan tak lapuk dek zaman. Dari masa remaja sebelum kawin sampai lah hero aku dah 9 tahun. Macam ni jugak lah aku tak berubah. Mungkin sbb size badan yg tak berubah, jd gaya aku pun ikut tak berubah. Ntah bila ye aku nak tukar fesyen aku ni. Mungkin bila sampai waktu dan ketikanya nanti. InsyaAllah....





No comments: