" ...The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries. or the way she combs her hair.... The beauty of a woman must be seen in her eyes, becouse that is the doorway to her heart, the place where loves resides...."

Followers

Tuesday, May 4, 2010

Tari Tualang Tiga....

Alhamdullilah…. Berakhir sudah projek Tari Tualang Tiga aku ngan budak2 UITM Shah Alam. Berakhir jugak lah kesibukan aku selama sebulan hari tu. Hingga jarang aku berfb dan lama gak tak berkongsi cite kat blog ni.

Kepenatan berulang alik dari Ampang ke Shah Alam, seminggu 3-4 kali. Sampai rumah pukul 1 – 2 pagi. Kul 3-4 pagi baru nampak bantal n tilam. Esok nya nak gi kerja lagi. Mgg terasa sgt kepentannya. Rasa sakit2 satu badan. Rasa otak mcm blur je… x focus lansung. Penangan x cukup rehat.

Namun aku bersyukur sgt2. Projek tu berjalan dgn lancar. Mengenali adik2 baru, mengajar menari dan berkongsi pengalaman hidup, memberi kepuasan dlm diri aku.
Dan terharu sgt2 melihat mereka bersungguh2 berlatih bagi menjayakan projek ni.

Rentetan kenangan dan gambar2 semasa latihan dn show…


Pose akhir.... Hari terakhir training.... try ngan props n baju.....



Menunggu rehearsal, penari2 semua pki tudung, jenuh pk nk dandan kepala dorang mcmana. Last2 aku jahit je benda alah cucuk2 tu kat pala sorang2. He3x....  dh x leh nk sepitso aku jahit jelah kan. Janji x jatuh.



Sempat pose sblm masuk dewan.



Blkg pentas sblm show bermula. Wish them luck n pesan baca doa sama2....



My bestfren G (Ibu). Thanks coz byk sgt bantu Mama siapkan bdk2 nari ni. Tanpa Ibu lg huru hara lah Mama.



Bersama Abg Wadi, tunggak utama show ni. Abg yg byk bg idea apa yg perlu di buat n aku just touch up je. N jugak penari2 gadis2 ayu2 belaka.... Semuanya aku mekapkan tau..... Cantik x?



Ni pulak hero2 yg jd hulubalang2 aku. He3x....



Habis show. Bergambar beramai2 kt luar dewan. 

Itulah kisah aku dan projek aku ngan budak2 UITM tu. Tari Tualang Tiga. Satu lg kenangan yg x mungkin dpt aku lupakan. Satu lg kejayaan dalam hidup aku. Kepuasan yg x terluah dgn kata2. Terima kasih utk Abg Wadi, yg tlh memberi peluang utk aku mengajar bdk2 ni, terima kasih juga utk adik2 tersayang.... U all mmg best giler, sis xkn lupa kat korang n sis syg sgt2 kat korang. X lupa jugak buat hero2 ku. Hubby n Noan yg x jemu menemani aku, my bestfren G n K yg byk bg support kt aku. Terima kasih semua... Tiada apa lg yg mampu ku luah kan... Tanpa korang semua, kejayaan ini x mungkin akan ku capai. Puji2an yg kita terima slps show tu sgt2 lah berharga. Ianya akan jadi kenangan terindah dlm hidup aku.




No comments: