" ...The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries. or the way she combs her hair.... The beauty of a woman must be seen in her eyes, becouse that is the doorway to her heart, the place where loves resides...."

Followers

Friday, March 19, 2010

LEPAK AGAIN...

Another lepak2 day n minum2 day today. Huh!.. since aku jumpa balik kawan2 sekolah rendah bulan lepas, dah macam rutin lak tiap2 minggu jumpa minum2 n borak2. Rasa tak jumpa seminggu sekali mcm tak best lak. Rindu nak dengar lawak bengong, cerita-ceriti n mcm2 lg lah.

Mula2 dorang cadang nak gi wat BBQ Gathering kt Kg Kemensah 28 March ni. Tapi tiba2 lak byk yg cancel coz ada program lain. So automatic program tu terpaksa di batal kan. Tak syok if tak cukup korum. Rasa cam tak lengkap je.

Sebab tak dapat proceed perjumpaan tu, tiba2 one of my fren tag msg kt inbox kita org.
"Kawan2... jom lah jumpa minum2... Rindulah...". Lepas je dia msg mcm2 msg muncul n ajak jumpa gak. Aku pun cakap ok je. No hal. So hari ni kita org melepak lagi lepas ofis hour kat Pelita, KLCC. Ikut kan mata aku ni kecik je. Letih n ngantuk. Malam tadi balik lambat. Kul 1.30 pagi baru smp rumah. Ajar budak2 UITM Shah Alam nari joget n zapin for dinner show dorang. Memang layu je mata ni. Tapi sebab x nak hampakan kawan2 aku pun turun gak lah melepak.

Seronok bila berjumpa n berbual ni. Boleh lupa diri di buatnya. AMklum lah cerita dr zaman budak2 smp skrg keluar balik. Mahu tak hbs2 ceritanya. Anyway nanti klu ada yg lepak2 kat Pelita tu n dgr bising2 tu, jgn marah ye. Mungkin group aku ler yg wat bising tu... hehehe.... Sorry aaa....

2 comments:

Unknown said...

hai k.aidil...wah...
kalau dh start berblogger
hehehehe

nie ayu nak bagi award kat aidil..mai jenguk blog ayu
http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/03/syukur-aku-dapat-award.html

lana leopard said...

Hai Ayu...

Dah lama gak tak bercerita ni. hari ni baru nk jenguk. nanti Sis enguk blog Ayu ye. Thanks Ayu....